30 juni 2008

Uppföljningar:

Ett handtag är beställt till grytan. 399 kronor var tydligen priset på fiiina inredningsbutiken i Stockholm. Det jag fått tag på kostar en hundralapp mindre. Trevligt!

Några kommer bli glada i veckan. Hoppas jag.

Hyllan har hamnat på en vägg, men har ännu inte fastnat på bild. Minns ni hur den såg ut när jag köpte den?

Väggen är klar. Men inte heller den har fastnat på bild. Först ska vi nog spika upp den vackra taklisterna.

Hittills har två böcker trillat in från det pocketkedjebrev jag skickade. Inte illa, men inte heller riktigt lika många som de utlovade 36, men jag vet ju att kedjebrev fungerar så. Det skulle vara intressant att få veta om det finns någon i hela landet som fått alla 36 böckerna!

Jo, jag stickar vidare på min linsjal. Riktigt roligt, men jag har ju så mycket annat för mig så det blir inte många varv om dagen.

Nu är det fyra tidiga morgnar kvar och sedan har jag semester och får sova hur länge jag vill. Hurra!

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin